Remembering…

S-a terminat şi asta…Am renunţat printr-o notă finală la ceea ce au însemnat trei ani de studenţie. Cu toate bucuriile şi micile supărări pe care le-am avut.

Primul an. Am fost colegă de cameră cu Ame. De câte ori nu ne-a prins ora 5 dimineaţa povestind. Am ajuns să ne cunoaştem şi să ne împărtăşim gândurile. Am devenit prietene. Şi îmi amintesc cât de stresate eram amândouă din cauză că am început două facultăţi. Sesiune dublă şi program încărcat. But it was fun.

Anul doi. Un început de an universitar cât s-a putut de prost. Dar a trecut şi el şi lucrurile si-au revenit. Prieteni noi, locuri noi de ieşit în oraş, o altă perspectivă asupra prezenţelor la cursuri.O grămadă de momente frumoase.

Şi ultimul an de facultate. Poate că cel mai bun an, cel mai frumos şi cel mai antrenant. Oameni extraordinari, proiecte noi, un pat king size, cele mai multe cafele băute cu cei mai buni prieteni şi cele mai frumoase amintiri. Emoţii trăite din plin, o grămadă de planuri şi vise, o mulţime de activităţi şi ieşiri. Cele mai multe poze şi study group în fiecare sesiune, concretizat în cele mai mari note obţinute ever.Best year!

I don’t know what’s next, but we’ll see. Cu siguranţă alte exeperineţe, sper la fel de interesante ca cele de până acum.

PS. Pântea, sper că observi diacriticele şi eşti un pic mai mulţumit! 😉

Lasă un răspuns

