Ziua Copilului

Un 1 iunie ploios si lung. Am sarbatorit acasa cu ai mei si cu sis de fapt ea dormea. Am mancat prajitura si inghetata si am povestit mult. Am mai mers cu trenul vreo 3 ore…kind of nice, too. And that was it.

Mi-e dor sa fiu mica, mica. Sa vina mami si tati sa ma ia de la gradinita si sa mergem acasa sa ne jucam si sa ne uitam la desene animate. Sau sa iesim la un suc si eu sa-l vars cum faceam de obicei. :)… sa ies in fata blocului si sa ma joc, sau sa imi fie frica de dulap cand ma pun sa dorm, sa inventez povesti pentru bunica, sa plec la scoala in pijamale si sa imi dau seama abia pe drum, sa ma „lupt pentru teritoriu” cu sis silly game of ours ….it all seems like a long time ago.

La multi ani, fiecarui copil!:)

kids_playing

One response to “Ziua Copilului

  1. LA MULTI ANI, AZORICO!

    chiar daca nu ne-am mai vazut, nu ne-am mai vorbit, nu ne mai recunoastem:) … sti… am o amintire doar cu tine … e nemaipomenita… se numeste Rosia Montana 😀

    o vaca care ne trezeste dimineata, niste oameni beti care povestesc la cortul nostru, o ploaie care ne face fleasca, un munte greu de urcat, niste plete prin aer, niste oameni nebuni…ca si noi de altfel:)

    sa ai grija copil!

Lasă un răspuns

