These Days

Insomnii, oboseala acumulata, 1000 de lucruri de facut si zeci de telefoane de dat. Dar pe langa asta, cei mai buni prieteni, gata sa dea o mana de ajutor in orice moment. Si astfel reusim ca dupa cursul festiv sa iesim cu parintii nostrii. Suntem in jur de 40 de persoane, iar masa, am impresia ca e atat de lunga incat o sa fac cel putin 5 minute pana la locul meu. Facem cunostiinta intre noi, ne cunoastem parintii unii altora, fratii, se fac glume, toata lumea e cu zambetul pe buze, iar eu cum nu se poate mai incantata. Si fara sa imi dau seama, miercuri e deja trecuta.

Mai e banchetul, imi spun si incerc sa ma linistesc. E joi dimineata si abia reusesc sa ma dau jos din pat pentru un ultim seminar la ISE. Dar reusesc in cele din urma. Si restul zilei trece fara sa imi dau seama, iar dintr-o data imi dau seama ca sunt cu Dia, Ale si Luci si iesim din Cluj. Ajungem. Coboram din masina, ne orientam spre sala si intram. Ii gasim pe Bobo, Cata si Ioana. Apar si PaulVio si Onutza si suntem toti. Avem parte de multe poze, zambete si imbratisari. Ora 7 dimineata ne face sa ne indreptam incet spre casutele noastre. What a night!

Enjoy us!

Lasă un răspuns

