Regular Friday

E  vineri seara. Astept sa ies in oras, iar intre timp nu ma pot decide daca sa ma uit la un nou episod din Grey’s Anatomy sau sa ma apuc sa mai citesc ceva pentru licenta. Adevarul e ca miercurea trecuta m-am trezit la o ora fantastica, doar ca sa apuc sa merg la BCU sa imi xeroxez o carte. Lectura pentru vacanta. Ei bine,  cartea se afla inca in aceasi mapa in care am transportat-o acasa. Nu am avut spor, sau chef , sau macar timp sa o rasfoiesc. I should be ashamed. But in a curious way…I’m not:)

Probabil ca luni o sa mergem la BCUsau cel putin sper sa ma taraie Ale si o sa am timp sa recuperez leneveala din ultima saptamana.

Can’t stay any longer! Enjoy your night!

Lasă un răspuns

