Despre nimic…

feels goodE curios. Cateodata ma intriga atat de mult si cateodata nu ii dau nici o importanta. Cateodata cred ca inseamna totul si cateodata sunt convinsa ca nu inseamna nimic. Ma mai supar si promit ca e ultima data cand ma supar, apoi trec cu vederea si e totul din nou bine. Uneori nici macar nu ma mai supar, desi stiu ca ar trebui, dar nu imi mai pasa, iar uneori ma supar fara nici un motiv. Dar ma supar atat de tare, incat stau doua zile incruntata si fara chef de nimic. Dar imi trece si iar e totul bine. Cel mai urat e cand ma enervez atat de tare incat simt ca o sa imi plesneasca capul. Dar nici atunci nu pot sta imbufnata in coltul meu, nu pot sa imi traiesc supararea pentru ca incep sa rad. Si rad pana uit ce nu imi convenea.

Dar ma bucur cand rad. Imi place sa rad. Ma face sa ma simt bine. Si rad mai tot timpul. Cel mai mult, cu mama. De obicei, pana ne dau lacrimile si ramanem fara aer. Sau cu Dia si cu Ale. Ce bine am ras pe terasa la „Le General”.

When you are sad…incearca! Gandeste-te la ceva atat de funny, incat sa nu te poti stapani si sa razi. It really feels great!

One response to “Despre nimic…

  1. inseamna ca avem ceva in comun:*
    Sa razi mereu e bine…pt oricine…te pup

Lasă un răspuns

