Cu casca

Multe ciocane, o ranga, doua, trei, mai multe…o circulara, o betoniera, cateva lopeti, a lot of equipments si voluntari. Asta se intampla  ieri, la vreo 10-15 minute de mers pe jos din Piata 1 mai, acolo unde Habitat pentru Umanitate construieste cateva casute. Asa se face ca alaturi de ceilalti voluntari de la PRIME si CVCN veniti sa dea o mana de ajutor am taiat lemne de 5,88 si 5,23, am turnat beton, am carat nisip cu roaba, am daramat un ceva(ca nu stiu sa  ii spun pe nume:) ) , am scos suruburi, am gasit sobolani morti, am jucat baschet cu copiii din zona(si ne-au batut…dar ei sunt intr-un club de baschet ceva, so pe buna dreptate:) )

Am purtat casti si manusi, le-am povestit tuturor cum Bobo a strigat „placaj” si Dia a zburat la propriu prin curtea BCU, am ras, am avut pauze in care ne-am impartit papica, am facut toti febra musculara si la sfarsit am primit diplome…It was cute and nice and everything…I loved it!  Way to go!

scandurile de 5.88

papica bun

4 responses to “Cu casca

  1. Castile au facut tot jocul! Si sandwich-ul lui Martin:>
    It was a good day for science, uhmm, work! 🙂

  2. Cand eram mici ne citea mama povestea aceea cu cei trei purcelusi care isi faceau case din paie si ….alte chestii.
    Dar dupa ce am impartit aceasi casa,aceasi masa,acelasi castron cu fulgi(sau pe ala nu l-am impartit ca ne-am luptat pentru el:)))) si tu fara sa spui nimic ti-ai luat casca si prietenii si te-ai pus pe construit case ….sabotaj curat.Pai da…acum tu ai experietna(si echipa si indemanare si cunostinte:(( ) si eu am o bulina rosie mai putin in ochii mamei.”Lasa Adina, lasa” ca ma fac eu mare si vin la cluj si mergem cu avionul in Spania!

  3. nice pics! pupz la toata lumea. chiar si la boeti 😀

  4. iupiii, adina are blog 😀

Lasă un răspuns

